پندارپندار، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

پندار من...زندگیه من ❤

اولین مروارید پسر مامان

1395/2/7 23:50
نویسنده : مامان پندار
723 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان امروز اولین دندونت جوونه زد مبارکت باشه دردونه مامان ....نفس مامان امروز بخاطر اولین مروارید شما مامان بدری یه آش خوشمزه دندونی درست کردن و اومدن خونه ما منم برات با نمد هدیه دندونی درست کردم راستش دیشب تا صبح بیدار بودم خیلی ذوق داشتم درستشون کنم و رسیدم خدارو شکر ، مامان گیتی و بابا ممد و خاله گیلدام برات یه کیک خریدن و چرخ و فلک موزیکال مامان بدری و بابا مهدیم لباستو هدیه دادن روز خیلی خوبی یود خیلی خوش گذشت

 

 

 

 

لبش شده چه خندون پندار  داره یه دندون

پسندها (5)

نظرات (3)

کیان
9 اردیبهشت 95 17:09
مبارک باشه
مامان پندار
پاسخ
مچکرم مامان کیان جونی
خورشید مامانی لیلیا
12 اردیبهشت 95 6:38
عووخی عزیزم چه ناناسه پسرمووون
مامان پندار
پاسخ
ممنووون مامان لیلیا خوشگل
یارا
12 اردیبهشت 95 21:44
جشن دندونی نی نی خشگلتون مباااااارک.ایشالا جشن تولدهاش.با اجازه لینک شدین
مامان پندار
پاسخ
ممنونم از شما💗