پندارپندار، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

پندار من...زندگیه من ❤

۱۱ماهگیت مبارک

1395/4/29 3:09
نویسنده : مامان پندار
1,559 بازدید
اشتراک گذاری

پندارم باورم نمیشه یازده ماه گذشت پسرم من نوزاد کوچولوی من یک ماه دیگه تولد یک سالگیشه..‌‌.این روزا یه سری از لباسای نوزادی تو نگاه میکنم عکسای روز به دنیا اومدنت دلم برای اون روزا تنگ میشه،بعد خودت و که نگاه میکنم از دیدنت غرق لذت میشم با شیرین کاریات،با رقصیدنات که تا آهنگ میشنوی و شروع میکنی به تکون دادن خودت،با حرف زدنت که گیللللدا میگی، به به میگی تا گشنت میشه،رررفت،اوومممممد دایره لغتت هر روز بیشتر میشه و من به شیرین زبون بونت بیشتر پی می برم و هر روز خدا رو برای داشنت شکر میکنم که هستی دوست دارم شیرینم یازده ماهگیت مبارک

 

 

پسندها (5)

نظرات (1)

دخترخاله
5 مرداد 95 14:52
سلام مامانی پندار کوچولو/ وبلاگ پندار جون و با افتخار لینک کردیم/
مامان پندار
پاسخ
ممنون ازتون خیلی خوشحالم کردید