پندارپندار، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

پندار من...زندگیه من ❤

تولدت مباااااررررک

1395/5/28 23:9
نویسنده : مامان پندار
1,948 بازدید
اشتراک گذاری

لبخندت معصومت،دنیای آرومت

خورشید تو چشمات ، قدرشو میدونم

خورشیدم پندارم من با تو آرومم

رویامی ، دنیامی دستاتو میبوسم

.....‌‌‍........ً.............................‌‌‌‌‌‌.............‌‌‌...

پسرم شیرینم یک سال گذشت از اولین لحظه ای که تورو تو بغلم گذاشتند و من گفتم خدایااا یعنی این موجود کوچولو بچه منه پندار منه....روز به روز گذشت و تو بزرگتر شدی شیرینتر شدی بند بند من به وجود تو پیوند خورد و حالا مرد کوچک مامان یک ساله شد ...تولدت مبارک عزیزترینم...دوست داریم... ممنون که مهمون خانه ما شدی

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مهسا
17 شهریور 95 8:16
تولد پندار جون مباركككك ايشالله 120 سالگيشو جشن بگيره
مامان پندار
پاسخ
ممنووون از تبریک زیباتوون