پندارپندار، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

پندار من...زندگیه من ❤

حال و هوای این روزای پندار ۵ ماهه من

1394/11/17 15:50
نویسنده : مامان پندار
297 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم الان ۵ ماه و ۱۹ روز داری و تازه غذا خوردن و شروع کردی...به محض اینکه طاق باز میذاریمت سریع دمر میشی روی شکمت و یه خورده که میگذره شروع میکنی به اعتراض کردن که منو برگردونید ...خیلی موقع ها با دیگران غریبی میکنی و سریع لب ورمیچینی👉👶👈😉 عاشق باباتی جوری به بابات میخندی و خودتو میندازی بغلش که من حسودیم میشه😎😎😎تازه این حالات زمانی تشدید میشه که بابایی از سرکار میاد دیگه قیافت و حرکاتت دیدنیییییه 💋🌹💋میدونی آخه بابا مجیدت خیلی باهات بازی میکنه و به دلت راه می آد و شمام که حسابی دل بابایی و بردی..‌‌

یه چیز دیگه ام جدیدم کشف کردی نرده های تختته و اینکه میدونی چسبیده به تخت ما صبح ها که بیدار میشی (اگر گشنه نباشی) خودتو میکشونی تانرده ها و دستتو میاری بیرون  میزنی به من یعنی بیدار شوووو نمیدونی چه لذتی داره برام یعنی صبحمو میسازیااا

 👈👶👉😀😘❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)