پندارپندار، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

پندار من...زندگیه من ❤

پندار ۶ ماهه من

1394/12/15 18:28
نویسنده : مامان پندار
315 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامان نفس مامان این روزا خیلی بازیگوش شدی قند عسل من دیگه قشنگ چند متر سینه خیز میریو حالت چهار دستو پا میشی فکر کنم تا عید دیگه چهار دست و پا  میری...بگم از غذا خوردنت که عاشقتم قشنگ غذا میخوری شیکموی مامانتی صبحا برات فرنی درست میکنم ظهر ها بهت سوپ میدم شامم پوره میخوری ...عاشق اینی که بزاریمت رو تشک بازیت بعد خودت بری روی فرش میخوای گل فرشو بگیری وروجکی دیگه برات بگم از کنترل تلویزیون و موبایل تا میبینیشون شیرجه میری سمتشون یعنی اگر یک مترم باهات فاصله داشته باشن با تمام سرعت خودتو میکشونی سمتشون چشمات از خوشحالی برق میزنه که برای اسباب بازیهات نه... خلاصه هر روز شیرین تر میشی و من  بیشتر خدارو برای داشتنت شکر میکنم

پسندها (3)

نظرات (0)